شرط بندی


عاشقانه های دل من

من و تو

دختر:عشقم شرط بندی کنیم؟؟؟  
پسر:باشه خانومم...بکنیم...  
دختر:تونمیتونی24ساعت بدون من بمونی...  
پسر:می تونم...  
دختر:می بینیم...  
24ساعت شرو میشه وپسر از سرطان عشقش واز اینکه  
خیلی زود قراره بمیره خبر نداشته  
24ساعت تموم میشه وپسرمیره جلوی در خونه دختر  
درمیزنه ولی کسی در وباز نمیکنه...  
داخل خونه میشه ودختره رو میبینه که روی مبل دراز کشیده  
وروش یه یادداشت است...  
یادداشت:24ساعت بدون من موندی...یه عمر هم بدون من میتونی بمونی عشق من  
دوستت دارم.....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت1:15---14 آبان 1392
mahsa baba batar axlar goooooyusaaaaaaaaaaan haaaaaaaaaa
پاسخ: هن دا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 آبان 1392| 12:55 |مهساجوون| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§